Wytske van Hoven 📞 06 123 50 981 info@vanhovenorganizing.nl

Mijn Werkwijze

Ik ben een professional organizer en ik vind het geweldig om je te helpen met het opruimen en ordenen van je ruimte.
Of het nu gaat om jouw huis, opslag, kantoor of iets anders.
Ik sta voor je klaar met tips en adviezen en ga daadwerkelijk met jou aan de slag.
Hieronder vertel ik je over mijn werkwijze tijdens het organizen.

Gratis vrijblijvend kennismakingsgesprek

Je kunt gratis en vrijblijvend een kennismakingsgesprek met me aanvragen.
Ik kom bij jou langs en samen bekijken we wat er nodig is om je ruimtes helemaal naar jouw zin te krijgen.
Als ik langskom dan hoef jij dus niet vooraf jouw huis op te ruimen omdat ik graag een goed beeld krijg.
Ik vertel je meer over mijn werkwijze zodat je vooraf precies weet hoe ik te werk ga.
Je krijgt ook meteen twee handige documenten die je gaan ondersteunen bij het ordenen.

Opruimsessies

Als je besluit om met mij samen te werken, dan plannen we samen in overleg een aantal sessies in.
De hoeveelheid is afhankelijk van jouw doel.
Elke sessie duurt vier uur en we gaan samen aan de slag om je spullen te sorteren, te organiseren en op te bergen.
Je krijgt ook een organizingsboekje in bruikleen.
Daarin schrijven we de to-do’s, de tips en de eventuele acties die je nog moet doen.

Jij hebt altijd de controle over je spullen en ik help je om goede keuzes te maken. Ik help je om bewuste keuzes te maken en praktische oplossingen te vinden.
Ik zorg ook voor alle materialen die we nodig hebben, zoals dozen, zakken, bakken en manden.
Je hoeft hier zelf niets voor aan te schaffen.

opruimcoach werkwijze barendrecht

Tussen de sessies door heb je wat huiswerk om te doen.
Dat zijn meestal dingen zoals schoonmaken, spullen weggeven of terugbrengen.
Als er veel spullen afgevoerd moeten worden, kan ik dat ook voor je regelen als je dat prettig vindt.
Ik heb contacten met verschillende organisaties die spullen kunnen ophalen of hergebruiken.

Ik kan je hierbij ondersteunen als je dat wilt, via telefoon of online.
We houden minimaal twee weken en maximaal zes weken tussen de sessies.

Als er veel spullen weg moeten, kan ik dat ook voor je regelen als je dat fijn vindt.

Nazorg

Als alles helemaal naar jouw zin is, dan is het slim om nazorg af te spreken.
Dan houden we contact via beeldbellen en kom ik eens per maand langs om te kijken hoe het gaat.
Je kunt me ook altijd bellen of appen als je vragen hebt of als het bijhouden niet goed lukt.

Zo zorgen we er samen voor dat jij het resultaat kunt vasthouden.

Een professional organizer/opruimcoach inhuren?

Ik kijk er naar uit om met jou aan de slag te gaan.
Tijdens een gratis, vrijblijvend kennismakingsgesprek vertel ik je graag meer over de mogelijkheden. 

Goed organizen levert je energie, tijd en rust op!