Wytske van Hoven 📞 06 123 50 981 info@vanhovenorganizing.nl

Wat is een organizer?

wat is een organizer - van hoven organizing

Herken je dit, dat je soms dagen op zoek bent naar je spullen?
Best jammer.
Heel erg jammer zelfs omdat het ook heel anders kan.

Er zijn mensen die opgeleid zijn om andere mensen dit aan te leren.
Bijvoorbeeld in je huis.
Dit zijn professional organizers.

Wat doet een organizer?
Wanneer je een professional organizer inhuurt bekijkt ze samen met jou de ruimtes die jij graag anders wilt.
En maakt samen met jou een plan voor het ordenen zodat jouw ideaalplaatje werkelijkheid wordt.

Dan worden er afspraken voor sessies gemaakt.
Tijdens deze sessies ga je samen met de professional organizer daadwerkelijk aan de slag.
Zelf bepaal je wat je met je spullen wilt.
De professional organizer bepaalt de route door de spullen heen.

De professional organizer ondersteunt jou bij het maken van keuzes én geeft jou tips en adviezen.
Deze tips en adviezen noteert zij zodat je deze ook kunt gebruiken en toepassen als je op een ander tijdstip zelfstandig aan de slag gaat.

Ook noteert de professional organizer de ‘to-do’s’ die je ongetwijfeld tegenkomt.
Wanneer deze genoteerd staan, hoef je ze niet meer te onthouden.
Je hebt dan meteen een lijstje om af en toe een to-do uit te kiezen om af te werken.

En dat is in het kort hoe een professional organizer werkt.

Wil jij ook graag een georganiseerd huis hebben waarin je niet hele dagen hoeft te zoeken naar iets?
En meer weten over de mogelijkheden voor jou?
Neem dan nu contact met mij op.

 

Als je moeite hebt met organizen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.
Je kunt me bellen op 06-123 50 981 of stuur me een bericht via WhatsApp of Messenger.